Langkah-langkah untuk order

1. isi borang tempahan / emel ke arissaschoice [at] gmail [dot]com / sms ke 019-2434084 / 019-3564322.

2. kami akan reply dalam tempoh 24 jam jumlah bayaran termasuk kos pos.

3. anda buat bayaran dalam tempoh 2 hari dari tarikh tempahan.

4. kami akan pos tempahan anda ^_^.

Jika bayaran tidak diterima dalam tempoh 2 hari, kami akan released tempahan tersebut kepada orang lain tanpa memaklumkan kepada anda yang telah membuat tempahan.




Monday 1 August 2011

Totseat - For babies who lunch

the washable squasable highchair...

The only adaptable chair harness.

Eating out's great isn't it??? Lots of yummy stuff. Lots of mess. And best of all, lots of people going gaga over me. Trouble is, some places don't have high chairs.

Just as well I've got my own Totseat. It's totally washable. It's easy to use. Easy peasy to carry. And it fits every chair in the whole world (well nearly).

So lunch is on mum and not on me...

Itu kata Arissa la. Tak tahu la betul ke tak... 

Selalu kalau kita bawak baby makan di luar selalu mengalami masalah ini. Yelah, bukan semua kedai ada menyediakan high chair untuk budak2. Kedai tomyam dan western pun kadang2 takde sediakan.

Jadi penyelesaiannya ialah, Totseat. Senang dibawa kemana2, senang dipasang, senang dibasuh dan paling penting senang disesuaikan dengan apa saja rekabentuk kerusi yang ada.

Contoh boleh tengok gambar Arissa ni, guna kerusi makan rumah je.Plus, Totseat sesuai digunakan kepada baby yang berusia dari 8 - 30 bulan.


HARGA PASARAN : RM 60 - RM 70
HARGA KAMI : RM 46
 SOLD OUT

Di Arissa's Choice, kalau buat pembayaran dalam masa 24 jam dari emel pengesahan, boleh dapat diskaun RM1 lagi ^_^...Jadi apa lagi, mari pilih antara 3 design yang ada di Arissa's Choice...
Bramble Design
Code : TS 01
Status : SOLD OUT

Chocolate Chip Design
Code : TS 02
Status : SOLD OUT

Apple Design
Code : TS 03
Status : SOLD OUT

Macam mana nak pakai ni sebenarnya?? Yang Arissa guna macam gambar kat atas tu adalah contoh pemasangan yang salah. Yang betul boleh refer kat youtube ni ye...



Atau boleh tengok clip di laman web Totseat ini ye ^_^....

Setiap pek didatangkan bersama dengan sepasang pouch dan zippered plastic carrying case untuk kemudahan anda. Packaging yang cantikk sesuai dijadikan hadiah untuk baby ^_^...

UNTUK TEMPAHAN, SILA KLIK SINI ^_^...

WARNING!!
BE CERTAIN NOT TO LEAVE CHILD UNATTENDED AND MAKE SURE THE CHILD IS FAR ENOUGH AWAY FROM OTHER FURNITURE SO HE OR SHE CANNOT PUSH THEMSELVES BACKWARD

No comments:

Post a Comment